Bugün doktor kontrolüm vardı Şuan doğumum normal gözüküyor haftaya tekrar çağırdı Nst,idrar, kan,ekg yaptılar hepsi normal çıktı bebek doğum pozisyonunda ama çatı muayenesi yapmadı bebeğin kilosu 3015 gram 50 cm normal doğurmak istiyorum açılma veya doğumu kolaylaştırması için önerileriniz varmı ?