Selma2412- temiz içerikli ıslak mendil de sorun olmaz., zeytinyağı önerilmiyor kantaron da olsa asidik , saçtaki konakta sadece kullanın diyor Dr lar, kaka yapinca mümkünse ılık sabunlu suyla yıkayın günde birkaç kez kizariklikta yardimci olur, mustela pişik kremini ben gebeyim kendimde kullandım çok sıcaklarda işe yaradı