Kızlar gebeliğimi 7 haftalıkken farkettim yani geciktiğimi anlamadım bi süre sonra test yaptım pozitif çıktı. Anca bugün doktora gidebildim şuan son adet tarihime göre 9+2 olması lazım ama 8+4 dedi. Bunu çok dert etmiyorum ama ilk kez bugün gittim ve karından kalbini duyamadık çok korktum stres yaptım doktorum kamerayla alttan bakmak istedi eğer kalp atışı yoksa önlem alalım diye. Çok şükür kalbini duyduk. Benim merak ettiğim acaba bu haftaya rağmen kalbini karından duymamak kötü birşey mi? ne bileyim sağlıksız olma ihtimali falan var mı mesela. Bide hesaplayınca tam beklediğim adet tarihimde dişçiye gittim üç kez anestezi aldım aynı haftada. bunu sormayı unuttum acaba ondan dolayı kötü birşy olmuş mudur. İnanın aşırı canım sıkkın birşey olursa diye çok korkuyorum yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻🩷