Reyhankarabiber Gzmocl açıklığın var mıymış canm ? İnşaallah sağ salim kucağına alırsın bir an önce bir avazda kurtulursun 😊
Gzmocl Reyhankarabiber 1cm acik cikti bska hastaneye gttim normal sancilar dediler eve gonderdiler bianda oyle bi psikolojiye girdimki salaklastim
Ygmrkya Darısı başıma inşaallah bende 39+3 oldum çok ağrım var ama düzenli değil grip olmusum sanko kemiklerine kadar agiriyo bi bitkinlik bi yorgunluk 😔
Reyhankarabiber Gzmocl valla bende o bile yok ya 😂 bol bol yürü squat yap ılık duş al kuzum inşaallah sağlıkla gelir bebiş 😊
Ygmrkya Gzmocl bencede çünkü hep beni yalancı sancılarla kandiriyo sabah dedim kesim akşama doğarım şimdi hiç bişeyim yok 😂😂o değilde arayana sancim var diyorum sonra geciyo utaniyorum artık valla naz yaptığımı sancaklar
Reyhankarabiber Gzmocl oyy bol bol su iç ıhlamur falan iç doğum yaparken halin kalmaz inşaallah hemen toparlarsın yaa