deryamehmet35 bence deneyin dediğim gibi memnun kalacaksınız Doğum ücreti hakkında ben Cumartesi günü gittim hastaneyle görüştüm paket olarak Sunuyorlar şöyleki eğer fotoğraf çekimi odaSüslemesi epidural bir gece refakatçi le kalış bir aylık bebeğin kontrolü ve aşıları 5.020 lira dediler tabi oda süsü ve fotoğrafçı mecbur değil mesela ben oda süsü istemedim fotoğraf olarakta standart paketi istedim 4.200 dediler daha zaman gelmemiş bu Arada gelir mi net bilmiyoruz dediler normal ve sezaryen Doğum farketmiyormuş