Selam arkadaşlar ben 17.3 günlük gebeyim ve köye geldik eşim ile tıraktör ile bir yere gidecektik bindim kamyonete ve herşey iyi inerken karnımı vurdum aslılı kaldım kamyonete oda karnımın sağ tarafına üst karnıma denk geldi sanki içimde bişi çıt etti ve çok korktum ağladım ağrıyordu da kayınvalidem geldi sağolsun baktı kızım inşallah bişi olmamıştır içerdeki sıvı korur ondan önce RABBİM koruyor dedi ben biraz ferahladım kanamam felan yok ama karnımın sağ üstünde ağrı oluyor ve korkuyorum ☹️ cıt sesi de kolu bacagı çıkmıştı kırılır diye ama o kadarda olmaz sanmıyorum da inşallah bişi olmaz inerken birden bire darbe aldım salandım kaldım oda ağrıyı oramı bebeğiminde hareketlerini hisediyorum şükür ama sakatlık olmasında tek.lütfen bana yardımcı olun bişi olurmu kuzma