Kızlar selam az önce geldim hastaneden doktorumla dokum hakkında konuştum 33 haftalık hamileyim nst çekmem gerekiyomuş bilmiyodum çekemedim neyse doktorum bana sezeryan önerdi günüde 19 temmuza verdi tahmini olarak 2 hafta sonra tekrar gel dedi gününü kesinleştiricez muhtemelen 🤔