Meytugg Merhaba kızlar aranıza yeni katıldım cinsiyetini çok merak ediyorum 12 haftalığım doktor gördüm gibi dedi ama sonra çok küçük dedi ilk çocuğumuz bir tanesini kaybettim. Bu arada aşerme bulantı-kusma kasık veya göğüs ağrısı baş bacak ağrısı hiç biri yok koku hassasiyeti de dahil 😂 sadece çikolata seven bi insanım ama hiç içim almıyor ekşiye daha çok gidiyor midem 
S_ysmn Meytugg ah ah. Belirtilere göre cinsiyet doğru çıksa. Bende de aynı belirtiler var sizdeki gibi
nogger Meytugg bacak arası boş gibi kız sanki ama bazen erkekler pipisini hemen göstermeye biliyormuş 🤭 Ama bu haftalar çok erken 16. hafta netleşir büyük ihtimalle ☺
Meytugg Maviss718 kız olunca bu kadar erken belli olur mu acaba gönlüm kızdan yana inşallah sağlıklı olsun tabi
S_ysmn Meytugg amin. Ben de Allah’ın izniyle sağlıklı hayırlı bir kız istiyorum. Bir tane oğlum var bir de kızım olsun. Allah’ın izni ile bende tadayım o duyguyu. Tüm isteyenlere rabbim gönlüne göre versin. Amin.
Lila2455 Meytugg aynen ilk aslında doktor tahminim var dedi ama 16. Haftayı bekleyelim dedi bide ben parti yapıcam dedim ondan o haftayı bekleyelim dedi işte merak yine de tahminleri merak ediyorjm😅
Meytugg Esoss88 evet benim içime doğan o erkekler hemen belli ediyor ama doktor da gördüm gibi diyince tam merak ettim gene de çok teşekkür ederim 💖
Lila2455 nogger şimdiye kadar çevremdekiler hep erkek kesin dediler sadece bu forumda bir kişi kız dedi eğer o kişinin tahmini tutarsa bravo diyecem 😃
nogger Meytugg Allah gönlünüze göre versin. Bende bi kızım olsun çok istiyorum ama erkek hissediyorum benimkini doktor 12 de kız gibi dedi ama eşya almayın değişebilir dedi merakla 16. haftayı bekliyorum sağlıklı olsunlar yeter ki ☺