1H1Smomyloading Hanımlar merhaba gürlife hastanesinde sezaryen doğum yapan var mı varsa deneyimlerini paylaşırsanız sevinirim hastaneden hemşirelerden memnun kaldınız mı ilgi alakaları nasıl ?