Nill_ Valla cnm ben 3bucuk yıl oluyor doğum yapalı ama kesin olarak yemediğim şey patlamış mısır sert çerezler felan yemiyodum çayın yanına örneğin gofret olsun kek olsun bisküviyi mesela çaya batırıp felan yiyodum yani kendimden çok bişey kismadim kızım o zaman 2aylikti hatırlıyorum taziyeye felan gitmiştik kurufasulye iki kase kdr yemiştim lahmacun mercimek çorbası mercimek köftesi çok acı olmayacak şekilde herşeyi yedim yani ilk ayda sadece mesela mercimek köftesi yaptıysam 4kasik salata yiosam 2sikma köfte yiyodum bol yesillikle 40i çıktıktan sonra herşeyi yyedim