Bbk88 Bana ilkinde beklemeye gerek yok sonuçların temiz hazır hissediyorsan deneyebilirsiniz dendi.Ama 3 ay sonra oldu.Maalesef ondada Kütaj olmak zorunda kaldım ondan sonra bazı testlere girmek zorunda kaldım o testlerin sonucunun çıkması 4 ayı buldu sonra tekrar denemeye başladık o ay gebe kaldım.Şuan şükür iyiyim.Diger arkadaşlarin dediği gibi doktorunuz size en uygun zamanı söyleyecektir.