38+2 gebeyim şuan dün çatı muayenesine girdim ve herseyin güzel ve normal doğum olacağı belirtildi engel olacak hiçbirseyin olmayacağı söylenildi . Doktor bundan sonra 3 güne 1 hastaneye gel çatı muayenesine sokacağını belirtti ama bende kasılma ağrı hiç bisey yok nst ye girdim . Bu durum sadece bana mı anormal geldi 3 güne 1 çatı muayenesi olmak yoksa normal mi