elvangnc Kizlar muhtemelen 6+3 um daha doktor muaynesine gtmedim pazartesi gidicem cok halszm ve kalp atis hizim cok gbi hssedyrm normalmi
Whitecolour elvangnc bende de var çarpıntı oluyor nabzım yükseliyor ben kansızlığa bağladım kan hapımı kullanmayı bıraktım çünkü