İkinci bebeğime hamile olduğumu öğrendim. İlki planlı olduğu için gebelik öncesi başladım fakat bu sürpriz bebek oldu 5 haftalık henüz doktora gitmedim ama folik asit kullanımı için geç mi kalıyorum yoksa doktor yazdığında başlamak yeterli mi bilgisi olan var mı?