1anne3bebe Zynp12 31.haftamdan beri haftalık muayene + nst ye gidiyorum. Şuan tam 35 haftalık olduk. Bazen alttan çok baskı hissediyorum. Bel ,sırt ağrılarım çok fazla. Çok sıcaklıyorum. En ufak bir sıcakta kalsam çarpıntım başlıyor. Bitsede gitsek 😁
yenidenanne34 Zynp12 2 haftada bir gidiyorum 33+4 olduk bugün. En cok kalçam zorluyo beni otursamda yürüsemde hep ağrıyo 😣 neyseki az kaldi sabirrr
gozdexx Zynp12 34 haftalık olduk bir haftadır ara ara adet sancısı gibi keskin bir sancı giriyor ama düzenli değil günde 1-2 kere falan nedenini merak ediyorum kontrole daha 1 hafta var
tambirseker hanifeq bende 35 oldum haftalık çağırdı benide artık siz neden 3 günde bir gidiyorsunuz acaba bana hala gün vermedi doktorum 😅
Zynp12 hanifeq ya sağlıkla kavuşun benimde böbreklerin de buyume olduğu için idrarimda 3 4 defadır kan oluyor bebekte büyüyor bı yandan.
edamelek hanifeq Ayni haftadayiz canm masalah ama bana hala gun vermedi ve 15 gunde bir cagiriryor bidaha 14 unde kontrolum insallah benimde verir gunumj 20 haziranda kac hafta oluyorsun bana 39 aliriz dedi sezeryana
Zynp12 Zeynep-lina sağlıkla kucaginiza alın. 33 deyiz benimde oluyor ağrılarım sağa dönsem olmuyor sola dönsem olmuyor ne yapacağımı şaşırdım 🤭
Zynp12 1anne3bebe 31. Haftadan beri nst ye neden giriyorsunuz ağrınız mi oluyir Dru istedi benimde dün ilk defa girdim nst ye 33 haftalık olduk ❤️
Zynp12 yenidenanne34 hayırlısı ile sağlıkla kucağına al canm benimde 2 haftada bı artık dün gittim birde 14 ünde gidecegim 33+3 uz bizde aynen benimde ağrım oluyor