Cankuss35 Bugün kontrolümüz vardı 3.300 52 cm dedi boyu uzun acaba çok uzun bir kız mı olacak 😂 sizde boy kilolar nasıl ? Haftaya çatı muayenesi olucam çok korkuyorum.. artık zor yürüyorum ağırlaştım son haftalar çok zormuş gerçekten sizde durum neler kızlar
Aysegul166 Cankuss35 en son geçen hafta gitmiştim kontrole bi sonraki kontolüm 39. Haftaya denk geliyor 34 de sancım vardı ondan sonra sancı falan görmedim bugün birazcık var gece uyutmuyor bizim çocuk adam doğsun diye ikna ediyoeum ama nafile keyfi yerinde birazcık göbeğim aşağıya indi sanki
Huriye0671 Cankuss35 masallh boyu kilosu cok iyi ben salı günü muayene oldum 2900 kg suan 37+5 iz sancim fln çıkmadı Sadece yürüyus yapicam diye belimi zorladım agrittim hic bir hareket yapamıyorum nasil normal doğum yapicam ona üzülüyorum bu aralar😪
Yadis Cankuss35 37/1iz bebeğin kilosu 4350 gram boyunu söylemiyor ama iri bir bebek olduğu için çok uzun bir benek olduğunu söylüyor doktorum uzun süredir ölçmeyi bıraktı bayram haftası sezeryan ile doğumumhz var inşallah
Badgirl_ 37+3 günlüğüz kilosunu bilmiyorum henuz kasilmalardan baska bi belirti yok tahmini doğum 18 haziran gösteriyor 40 tamamlar diye düşünüyorum ben
Cankuss35 Huriye0671 yaaa biraz masaj yapsalar size bide mutlaka magnezyum için . Ben yürüyemiyordum magnezyumsuz
Cankuss35 Badgirl_ benım sürekli öyle hatta içimi acıtıyor artık ama nstde hiçbişey çıkmıyor genelde uyuyor zaten hastaneye gidince 😅
Badgirl_ Cankuss35 benimde öyle dün misal tüm gün kasildi ama sanci falan yok bakalım ne zaman gelmek isterlerse siz kaç haftaliksiniz
Busus Cankuss35 bende cati muayenesi oldum 7sinde tekrar kontrolüm var surekli uyuyasım geliyo çok yorgun hissetmeye başladım
Cankuss35 Busus evet benimde uykum geliyor sürekli ve nefes nefese kalıyorum çarpıntım oluyor organlar birbirine girdi tabi 🥲
Yadis Cankuss35 doktor da öyle söyledi iri bebeklerde çok risk oluyormu ya da normal doğumda çok kesi atmaları gerekiyormuş bence de hiç gerek yok öyle de böyle de doğuracağız❤️