Laylalaylay Kızlar ben 38+2 oldum ama hala göbeğim çok yukarıda, bebek kanala yönelmiş kafası çok aşağıda demişti ama niye göbeğim düşmedi ki, herkesin illa düşüyor mu 🥲
Edaa01 Laylalaylay genelde düşüyor herkesin canım benimde ikinci hamileligim bu arada ilkinde benimde düşmüştü zaten sende hissediyorsun düştügünü🙂
Edaa01 Laylalaylay heralde dogumunuza daha var o yüzden dir göbek düştüğü zaman genelde 1 hafta icinde geliyor demek
Leila22 Laylalaylay 38+4 benimde uygulamaya göre 10 gün ama beyefendi yerinde rahat sanırım gelmeye niyeti yok sancı mancı hiç bişey çıkmıyo göbegimde hala füze gibi dimdik 🤭🤭😂😂