SinemSK canım sabırsızlanmanı anlıyorum ama acele etmişsin doktora gitmekle.. adetin en az 10 gün gecikmes gerek ki muayenede küçük de olsa kese görebilsin doktor..çok haklısın insan umutlanıyor istiyor ama daha sakin kalmaya çalış aklından sil düşünme onu. Yor mesela zihnini bişeylerle uğraş ki onu düşünecek vaktin olmasın. Yoksa her ay en ufak bi gecikmede acaba hamilemiyim diye düşünüp sonra hayal kırıklığına uğramak gerçekten çok yıpratıcı.. 9 yıldır her ay bende böyleydim sonunda tüp bebekle oldu