sutlukahve insan yatınca ya da hareketsiz kalınca emin ol hareketleri daha da kısıtlanıyor. Ben hastalanmıştım sizin haftalarınız da yattıkça daha da ağrım oluyordu daha da yatıyordum. Oğlum var. Dedim ki kendi kendime şimdi gezmezsem bebek olunca ilk zamanlar da gezemicem depresyona girerim. İnanır mısınız bacaklarım boydan boya varis ağrım çok oluyor ama ben yine de geziyorum. Oğlum kreşe gidiyor. Daha geçen hafta avmye gittim hem de tek 😂😂 dinlene dinlene gezdim. Pazar eşimle pikniğe gittik. Dün eşimle dışarı çıktık oğlumuz için sıkılmıştı. Bugün kardeşlerim geldi. İllaki çay kahve yiyecek bişiler uğraşıyoruz. Yani kendimi bırakmıyorum ama yattığım an yine ağrılarım başlıyor 😅😅 36 haftalığım bu arada.