merhaba annecikler yenidoğan sarılığı için nasıl bir yol ilerlediniz doktor ve hemşirelerinizin önerileri neydi kaç gün sürdü. 3 günlük bebeğime taburcu olurken sarılığı var ama yükselirse getirin suan sorun olucak derecede değil dediler değeri 8,7ydi çok sık emzirmeye çalışıyorum ama baya uyudukları için sarılıktan dolayı uyandırmakta zorlanıyorum bide memeyi tutup kalıyo bazen emmiyo siz neler yaptınız? hamişlere de ön hazırlık olsun