mystery00 Normal doğum yapalı 21 oldu küçük yumuşak göbek kaldı eski kiloma da döndüm inceldim sadexe bu göbek beni rahatsız ediyo nasıl gidecek ya da sertleşiyo mu zamanla deneyimli anneler bi yazın lütfennn🥵
RezMom mystery00 benim 3 ay oldu doğum yapalı o yumuş yumuş göbek hla var korse kullanmama rağmen gitmedi ekşimiz hamur gibi löp löp 😂 😂 😂
dogurangaplumba mystery00 normal doğumda eve gelir gelmez sarmıştık biz slime gibi bir göbeğim vardı benimde 40 gün sarılı tuttum gitti göbek 2.doğumumu da 16 mayısta acil sezaryenle yaptım göbeğim yine slime gibi ufacık ayva göbeğim var ama dikişlerden saramıyorum
RezMom mystery00 gitmesi lazımsa giderdi lazım değilmiş ki gitmedi 🤷🏻♀️kuzenimin kızı 3 yaşında onda da var bazı insanlarda kalıcı demek 🥺