Rumeysaguneyyy Selam hanımlar 12 gün önce doğum yaptım sezeryanla tam bayıltılarak şu bir haftadır dikişlerimin sol tarafında yanma ve sızlama var çok terleyince aşırı bir yanma oluyor dikişlerim dışarıdan gayet normal duruyor varmı böyle bir durum yaşayan
Eko93 Rumeysaguneyyy benmde oyle 10 gün oldu. Hatta kabuk bağladı. Doktorum nemli tutma demişti ama illaki terliyorum ve yanıyor. Bide doktor en son kısımların acıması normal zamanla gecer demişti
Paronayanne Rumeysaguneyyy ben sezaryen olalı 22 gün oldu hala öyle canım korkma normal yani bir de üstelik benimki hala baya mor
Rumeysaguneyyy Aytlkya evet tabiki ama benimki aşırı sızlıyo korkuyorum iç dikişlerime birsey oldu diye
Eko93 Rumeysaguneyyy uzun değilde. Böyle yataktan kalkarken ağrı var. Yada o dediğim bölgeye dokununca sızlıyor
Aytlkya Rumeysaguneyyy bi kadın doğuma gözün istersem benim sürekli olmuyo kendimi yordugum zaman oluyo ağır felan kaldırma anı haraketler yapma bide