imcakir  Kızlar merhaba, üç gün önce adetim bitti ve formdan aldığım bilgiler doğrultusunda gebelik testi gibi olan ovülasyon testini yapmıştım hiç çizgi yoktu. Dün de nasıl olsa çıkmaz hemen diye yapmadım. Bu sabah yine formdan gördüğüm yeni aldığım inovitayı denedim ve silik çizgi çıktı. Bu yumurtlama dönemi başladığı anlamına geliyor değil mi? Doğru mudur? Ve bu süreçte ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim, ilişki sıklığı vs tavsiyenizi alabilir miyim?
Bihterrr imcakir hayır henüz başlamadı yavaş yavaş iyice koyulaşacak koyuluk arttıkça günde 2 kere falan testi tekrarlayabilirsin ben öyle yaptım. Yumurtlama olduğunda o ikinci çizgi diğer çizgiden de koyu oluyor bazen yada aynı koyulukta oluyor
Masal0018 imcakir yumurtlamadiniz henüz. İki çizgi de aynı koyulukta oldumu ya da sonuç çizgisi daha koyu oldumu yumurtlama gününüz o gün oluyor
sutlukahve_ Hayır henüz yumurtlama olmamış t çizgisi en az c kadar koyu yada daha koyu olmalı testleri yapmaya devam edin