Alakasız olacak ama yardımcı olursanız cok sevinirim , dün kahverengi akıntı geldi dr gittim gece ultrasonda baktı henüz kese yok 5 haftalıkmış beta hcg de 2700 cıktı , alttan bakmak istedi kese görmek için ben muayene ettirmedim korktum . 2 gün sonra tekrar kan ver dedi . Normal mi acaba tedirginim cok