Dün bi başlık açmıştım ağrılar için gece gittik sancım çıktı. 2 tane 500 lük serum verdiler, ciğer geliştirici yaptılar yarın 2. Dozu olucakmış. Açılma yok ama yumuşama var dediler çok korkuyorum bu haftalarda doğum yapan var mı? Nelere hazırlıklı olmalıyız