Ben gitmeyi düşünüyorum güzellik merkezine de sordum sakıncası yok dedi daha yeni 8 aylık hemşire geldi yaptırdı dedi. Bana da mantıklı gelmiyor çocuğa zararı konusunda o kadar derine işlemiyor keşke ilerlese kıl kalmazdi zaten sadece hamilelik döneminde çok etkisi olmuyor normal ağda gibi düşünebiliriz günü kurtarmak şeklinde ben razıyım şahsen gidicem