Ahsennesli Nuraytmn dün sordum normal doğum 16 bin, zorunlu sezaryen 19 bin, isteğe bağlı 24 bin dediler. Ama haziranda zam gelme ihtimali varmış
Spgrr Ahsennesli anlaşanlar zamdan etkilenir mi acaba 11 haziranda dogumum var gün aldık umarım bizi etkilemiyordur
Ahsennesli Nuraytmn evet muayene tuzla kart ile 760 ödüyorum. Son haftalarım zaten nasip inşallah artmaz
Ahsennesli Spgrr sanmam bende 37. Haftadayım. Sabitleyelim dedim olmuyormuş. Toplantı yapılacak ya haziran ya temmuz artacak fiyat dedi muhasebe birimi
Spgrr 1Sendemi2 ben sezaryen olacağım için günümü anladım 11 haziranda kağıtları imzaladım kan verdim bi miktar ödeme bile aldılar
1Sendemi2 Spgrr bnmde ilk doğum sezaryen olduğu için Buda sezaryen olacak. 33. Haftadayim. Daha gün için konuşmadık doktorum la. Kacincihaftada gün veriliyor ?