Hivv Günüm bugün kürtaj olalı. Kanamam bi oluyo bi olmuyor. Dün hiç yoktu bugün gene başladı normal mi ? Bi de bugün aşırı koyu renk geldi fazla değil zaten de endişelendim biraz.
Ssenasri Hivv bende yaşadım aynı şekil 3 gün durur bir gün gelirdi böyle böyle 15 gün sürdü pıhtı felan da oluyordu doktor normal demişti
sutlukahve_ Endişelenme benim kurtajimda bikac gün leke gibi olmuştu sonra geçmişti çok aşırı kanama ve ağrı olmadığı sürece sıkıntı olmaz ilanlarınızı düzenli kullanmanız yeterli enfeksiyon kapabilirsiniz çok geçmiş olsun 🌸
Fi557 sutlukahve_ yaa benim karnımda çok az ağrı var böyle yaralı gibi dün oldum bende kürtajı normal mi
sutlukahve_ Fi557 normal canım geçer merak etme beripen ilaclari düzenli kullan ama kanama ve ağrı devam ederse mutlaka doktora görün
sutlukahve_ Fi557 benimde o şekilde olmuştu ama ilaç vermemiş olması biraz tuhaf vermesi lazımdı kendin çok dikkat et enfeksiyon kapma ben kapmistim
Fi557 sutlukahve_ yaa neye göre enfeksiyon kaptın bana gerek yok gayet iyisin dedi bir hafta sonra kontrole gel dedi
sutlukahve_ Fi557 iyi olmakla alakası yokki canım onu antibiyotik ağrı kesici fln vermişti antibiyotik enfeksiyon için sanırım yani neden kaptım bilmiyorum kurtajdan bikac gün sonra ateşledim kurtajdan dolayı olmuştur denildi
Fi557 sutlukahve_ hmm bana vermedi ebe sordu ilaç vermeyecekmisiniz diye oda kürtaj sırasında verdik dedi bende anlamadım