Burcu9125 Arkadaşlar bebeğim 1aylık kız bebek bugün sağlık ocagında kontrol vardı. 800gr almış bir ayda normal mi acaba? Hemşire iyi dedi ama bilemedim :)
Selma2412- Burcu9125 canım emin misin o kadar aldığına maşaAllah çok fazla geldi bana sanki tecrübeli anneler yazarlar inşaAllah bende merak ettim anne sütü yanında mama da kullanıyor musun
cesaretinvarmiaska Selma2412- hemşire İyi demişmiş kendisi bilememiş. Burcu9125 Evet bilememekte haklısınız Benim kızım bir ayda 2 kilo almıştı
48lipastelboya Burcu9125 normal dediyse normaldir sadece anne sürü mü İlk ay 1.400 almıştı oğlum ama hemşire fazla demişti günde bir kere mama veriyordum sadece
Burcu9125 cesaretinvarmiaska maşallah diyeyim🧿Valla bize doktor da hemşire de normal dedi sizinkine göre çok az kalıyor o zaman anlamadım ama sağlıklı olsun da ne yapayım