bat 5 haziran geçen ay bir hafta gecikmem olmuştu sonra regl oldum.. Bata 6 gün kaldı akşamüzeri pembe akıntı oldu acaba regl mi olcam bilemedim ama daha 6 gün var geçen ay geç olduğu için döngüm mü normal düzenine girmeye çalışıyor anlamadım ? Yerleşme olabilir mi diye de geçiyor aklımdan ama kasık ağrımda var gibi sanki regl olcam🥺göğüs hassasiyeti de var