Merhabalar, bundan iki yıl önce staj görüyordum çalıştığım yerde annemde vardı bir gün sigara içerken kalbime bir ağrı vurdu şuanda da düşününce kas ağrısı olduğunu ayırt edebiliyorum çünkü üç gün sürdü ve hareket edince oluşan bir ağrıydı. Travma gibi oldu, annem hastaneye gidelim dedi ben biraz şüphe duydum sonra çıkış geldi servise bindik koltuğu yatırdım geçer birazdan diye birden uyuşma girdi ve sıçradım. O sıra annemde panik yaptı korktu bir ton şey oldu serviste artık atletle duruyorum kapı açık nefes almaya çalışıyorum, ölüm korkusu bastırıyor elimde poşet midem bulanıyor falan servis şoförü ilerde duran ambulansa götüreyim mi diye soruyor bu iyice beni etkiledi. Daha sonra ağrı, kalpte yanma sızlama başladı 7. Gün teklemeler girdi yani ek atım, doktora gittim EKG çekildi bir şey çıkmadı. Ultrason ile izlendi ekokardiyografi bir şey çıkmadı, kan tahlili normal, akciğer grafisi normal, steteskop ile dinlendi normal. Sigara kullanıyorum bu arada ve yaşadıklarım 16 yaşında oldu. Doktor ilk 40 yaş önce ölen var mı ailede dedi, yok. Kalp krizi geçiren var mı ailede yok, en sonunda sen bı psikatriye görün dedi. Göründüm o da kalple ilgili bir kan tahlili aldı ve bir şey çıkmadı ilaç verdi ilacı 6 ay kullandım selectra 50 mg sonra lustral 50 mg olarak. Antidepresan içtiğim dönemde de tekleme oluyordu bıraktım ve şuan 2. Yıl halen kalp tekliyor boğazımda düğüm oluşuyor gibi nefes alamayacakmışım gibi hafif hafif vuruyor sonra bı gümletiyor o an öleceğimi düşünüyorum. Başım dönüyor bayılacak gibi oluyorum halen sigara kullanıyorum belki de ondan kaynaklı. Sizce bu panik atak ve anksiyete mi yoksa bir şey olabilir mi kalpte? Daha önce panik geçmişim var son olarakta okuduğum ve edindiğim bilgilere göre çoğu insan yaşıyormuş 5 yıl süren var 10 yıl hatta 21 yıl sürdüğünü söyleyen biri var ve hiçbir şekilde kalpte sorun çıkmamış o insanların da. Şuan yaşım 18 sizce ne yapmalıyım?