Dddddddd Annelerrrr Biz bugün 7+3 olduk şükür 🙏 bulantılarım var özellikle sabahları, sizde durumlar nasıl😊
eminee35 Dddddddd ayyy her dönem farklı 29 haftaya giricez biz senin haftandayken diyodum nasil geccek zaman bu bulanti ne zaman biticek ama bitiyomus istee
Ebbruc Dddddddd bizde yarın 7 olcaz 🥲 4 gündür prilama rağmen bulantılarım devam ediyor salı kalp atışına gitcem inşallah sağlıkla alırız kucağımıza 🥰
Songulsdd Bizde 7+3 olduk surekli agliyorum spikolojik olarak cok yiprandim halsizlik var hic birseye yetisemiyorum bulantim yok
Ebbruc Dddddddd ben önceki gebeliğimde de her akşam 2 tane içip yatıyodum , gün içinde rahat oluyodum şimdi de öyle yapıyorum ama bulantılarım bu sefer biraz daha fazla
Dddddddd Ebbruc bende sabah akşam aç karnına yazıyo, bulantım oldukça içiyorum. Bulantım olsada olmasada içmem gerekiyo mu acaba
Ebbruc Dddddddd yoo bulantın oldukça kullanabilirsin, ben riske atmak istemediğim için kullanıyorum. Oğlumda 3.ay bitince bırakmıştım bunda da ilk 3 ay kullanıp sonrasında bırakmaya çalışcam ama 9 ay kullananlarda var tabi