Zeyno_01 Kullanici4456 sonuç e nabızda hemen düşüyorsa vericem aşkım gidip testlerle kafayı yicem yoksa 😅
Zeyno_01 1_Pandackk bende öyle tahmin ediyorum o yüzden sormak istedim çoğu kişi gidip alan verdim diyor hastaneye merak ettim
1_Pandackk Zeyno_01 gebelik testi yapicam deme 😂mide bulantım var kasık ağrım vs var de tahlil ister zatten söylersiniz gebelik şüphem var belki bakarlar
Pamiramsi Zeyno_01 haftasonu e nabıza geç düşüyor devlet hastanesinde verilen kan o yüzden kanı ver bekle sonucu doktordan öğren 1.5-2 saate çıkıyor zaten
cLearQueen Zeyno_01 valla bircok kez acilden girip beta baktirdim burda bakıyolar afyon devlet hastanesi
Ebbruc Zeyno_01 bu saatte sıkıntı çıkarabilirler belki ama akşam saatlerinde başım çok ağrıyo ilaç kullancam ama gebelik şüphem var dersen alıyolar, tabi her yerde aynı mıdır bilmem ben hep acilde baktırdım 1 saate de çıkıyo sonuç
e_blue_sky_a Zeyno_01 ben ishal olmuştum. Hamilelik şüphem var dedim. O zaman betaya da bakalım hamilelik yoksa ilaç veririz demişlerdi. Öyle öğrendim zaten acilde; ilaç da kullanamadım kendi kendime düzeldim
Rabia_36 Zeyno_01 bende gece acile giderek öğrenmiştim ama test yapmıştım kesin mi diye gitmiştim bakarlar şüphem var falan deyince
meryinthemood Eğer sadece gebelik testi yaptırıcam derseniz bakmıyorlar başka sebepler gerekiyormuş idrar yolu enfeksiyonu filan diye sebep uydurmuştum ben o arada vermiştim