Selam kızlarr geçen hafta cinsiyet tahmini almıştık doktorumuzdan ama kesin değildi bugün kesin olarak öğrendik çok şükür 🙏🏻 Buradaki cinsiyet tahmini postlarına ilk gebeliğin verdiği merak ve heyecanla ben de ultrason fotoğrafları atmıştım. Herkesin tahmini erkekti hiç kız duymayınca ben de ister istemez erkeğe odaklandım sanırım, kız hiç beklemiyordum😅 Neyse sonuç olarak bebişimizin cinsiyeti kızmış🥹🤍 öğrenince hem çok şaşırdım hem çok mutlu oldum burada da paylaşmak istedim 😌 bu arada cinsiyet asla önemli değil yeter ki sağlıklı olsunlar Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 💗