Akcayesra47 burada konu bebeğinizden vazgeçmek v.s. değil, inşallah yoktur ama Allah korusun eğer ciddi bir problem varsa mesela kalp ile ilgili bir problem, doğum öncesi tespit edilmesi faydanıza olur, doğumu yenidoğan yoğun bakımı olan, yenidoğan kalp doktoru iyi olan bir yerde yaparsınız en basitinden, neyle karşılaşacağınızı bilir önlem alırsınız. Amniyosentez az da olsa belli riskleri olan bir uygulama, tereddüt etmenizi anlarım ancak fetal DNA için sadece sizden bir tüp kan alınacak ve %99 gibi bir oranda doğru tanı konulabilecek, geregi yok yaptırmak istemeyip inat etmenin. Tabi ki son karar size ait, ama içiniz rahatlasın istediğinizi söylüyorsanız bence yaptırın. Asıl bu şekilde stres zehir eder hamileliğinizi.