Cansum Yeni doğan bebekler içimin yan yatırma yastığı aldınız mı acaba bi kaç kişiden duydum al diye ama bilemedim bebek yüz üstü yatmasın diye alınması lazımmış öyle mi
aysecakir Cansum ben aldım, çok kullanışlı diyen de oldu, gerek yok diyen de 😁 tecrübe ile anlayacağız biz de ☺️
aysecakir Cansum Bebek kustuğunda kustuğunu yutmasın diye yan yatırılma pozisyonunda olmasını sağlıyor, aslında çok faydalı bence ama bakalım
Hazinem Cansum Bnde almayı düşünüyorum sürekli emzirdikten sonra falan kusuyorlar boğazına kaçmaması için çok faydalı bence arkadaşım yeni Doğum yaptı kesinlikle al dedi bna Bnde ztn almayı düşünüyodum
Happymammy Cansum bana hediye geldi almak aklımın ucundan geçmemişti ama baya kullanışlı bişeye benziyo ilk aylar için
deletedmom6295 ben yeni aldım ama bebiş yatmıyor reflü yastığında. yünden döşek yapmıştı annem onda çok severek yatıyor ama relfü yastığında kafasını kaldırıyor enteresan şekilde