bygunun3 ilaxidexi valla bende doğuramıcam sanırım 39 haftalığım tık yok sadece rahmim çok acıyor özellikle küçük abdestimi yaparken bebeğin kafası çok baskı yapıyor
Aysecikkk_ Daha erken ne ki ben 41 haftada doğurdum dur hele 😂😂 hatta kendi sancım yine gelmedi ne nişan ne sancı suni aldım mecbur
Meyyece Aysecikkk_ merhaba vaktiniz dolduğu için suni sancı öı verildi? Nasıl oldu acaba benim yarın 40 hafta doluyor sancım yok gibi suni deneyecek doktor ama bilmiyorum ki nasıl oluyor biraz çekiniyorum
ilaxidexi bygunun3 yerleşmiş ne güzel çık yavrum artık diye konuşuyorum ama duymamazlıktan geliyor galiba 😂😂😂
Nurgul1661 myangelson valla aynen kız ben 3 doğum yaptım hiç birinde nişanım gelmedi nasıl bişey bilmiyorum sancılarla gidiyorum daha doğuma kadar kendimde değilimki nişana dikkat edim😂😂😂