Kızlar normal doğum yaptım. Bebeğimin kafasında hematom oluştu deri altı şişlik yani caput suksedenum diyorlar doktorlar. İlk baş aşırı korktuk çok şişti çünkü farklı çocuk doktorlarına götürdük geçecek dediler. İçimiz rahat etmedi beyin cerrahiye götürdük oda tomografi istedi bebeğim o zaman daha 1 aylık bile değildi yaptırmak istemedm radyasyondan dolayı. Şimdi bebeğim 3 aylık oldu ve o şişliğin büyük bir bölümü geçti sadece kafasının sol köşesinde şişlik kaldı ve biraz sertleşti. Şişlik için yine bi beyin cerrahiye götürdük bugün yine tomografi istendi görmemiz lazım diyorlar kafatası kemiğinde bi sıkıntı var mı ona bakmamız lazım dedi eğer varsa düzeltilmesi lazım kemiğin, kemikte bir sıkıntı yoksa bu şişlik geçer dedi doktor. Çok arada kaldım tomografinin bebekler üzerinde yan etkileri riskleri yetşkinlere göre çok daha fazla sizce ne yapayım? Bebeğimde hiçbir sıkıntı yok emmesi uyuması kilosu vs. Gayet iyi. Hatta çok fazla tatlı bugün ki doktor bile kız mı bu dedi oğluşuma 🫠 ama gelelim ki herşeyin başı sağlık onun için yanlış kararlar vermek istemiyorum sizce ne yapayım