Rah3 27 olduk ama hareketleri az hissediyorum ne zaman çok hissedeceğim. Bide bu dönemde çocuk için neler yapıyorsunuz? Kilo vs. Yorgunluk , kendine kapanma var mı? ev işleri yapıyor musunuz?
Yasminnnnn Rah3 Yorgunluk var çok fazla özellikle sabahları uyanınca çok fazla birde geçmek bilmeyen idrar yolu enfeksiyonum var 🥺
Ea_aylms6 Rah3 27+1’iz. Benim bebiş yerinde hiç durmuyor ya sürekli kıpırdıyor😅 doktorlarda her kontrolde aynı şeyi söylüyor inşallah doğduktan sonra aynısı olmaz. Ev işleride yapıyorum şu anlık pek ağırlaşmadım
Babyycutee Rah3 27+3 bizde artık hiçbirisi yapmak istemiyorum bir kızım var 3 yaşında bazen oda yoruyor günlük rutin ev işleri daha ne bi hazırlık ne temizlik hiçbiriyle yapmadım sanırım 2.gebeliğin vermiş olduğu rahatlık 😂 ama tabii yinede güzel duygular
Rah3 Ea_aylms6 Amin cnnm . Ayy ben boğun düşüp bayılıyordum çok baskı yaptı genital bölgeme gözlerim kararfi
Rah3 Ea_aylms6 mecbur bayram geldi doğum yaklaşıyor perde cam mutfak dolablari faln yavaş yavaş girisiyorum derin temizlige