Bende çok üzülürdüm bu ay 20 günden fazla adetim gecikti tüp bebek tedavisi görüyorum ben kist baskılama ignesi yeni etki etmiş bana ama adet olamamak ne kadar kötüymüş o zaman anladım.. Adet olunca da sevinçten havalara uçtum.. Yani evet negatif sonuç üzer insanı bende çok üzülüyordum ama adet olmak bir nimetmiş onu anladım. Tavsiyem üzülme olur allahın izniyle herşeyin bir zamanı var emin ol..