Mrhb 9 haftalık hamileyim kontrole geldik ast alt değerlerim yüksek çıktı enfeksiyondan antibiyotik kullanıyodum o yapmış olabulur dedi dahiliye kanlar pazartesiye çıkacak ama bi hastalık varmış ondada ast alt yüksek cıkıyomuş yaşayan varmı acaba benim gibi