Lalemutlu berbatlar bana %99 trizomi 13 patau sendromu dediler iki defa kan alınıp bakıldı ikisinde de sonuç böyle geldi amniyosentez yaptırmaniz lazım dediler onu yaptirdim devlette hicbirsey çıkmadı sonradan genoksu aradım labaratuvar doktoru vardı Merve onunla konuştuk bana dediği şey biz plesenta dnasina bakiyoruz bu da %50 lik sonuç veriyor plesentasi hasta çıktı bizde belki bebek sağlıklıdır hasta plesenta sağlıklı bebebk yada sağlıklı bebek hasta plesenta olabilir bizlik bişi yok dedi çıldırttılar beni verdiğim paraya mı yanayım yoksa birşey yokken çıkardıkları hastalık yüzünden haftalarca döktüğümüz göz yaşına mi bilemedim