YagmurDaskn çok üzme kendini canım benim de ilk gebeliğin öyleydi sonra bebeğinin kalbi durmuştu mecburen kürtaj olmak zorunda kaldım bende senin gibi çok üzüldüm yıprandım pisikolojik men destek aldım ama bence bunları sen hiç kendine yaşatma şimdi 16 haftalık gebeyim tekrar