Ezgi3535 Merhaba 7 +1deyim şuanda mide sgrısı çekiyorum basına gelen varmı üst göbek tarafım agrıyor orta ksımı yani bebeği olduğu traf değl mdem boş olursa daha çok ağrıyor
Zynp-ela6 Ezgi3535 bende 17 haftaligim nedense benimde ağrıyor iki gündür ya büyük ihtimalle usutuyorum diye düşünüyorum