Bende aynıyım bide çalışıyorum, 2-3 güne bir acillik oluyorum . İşyerinden apar topar getiriyorlar. Dün doktora gittim gebelikte normal dedi, tansiyonun düştüğünde ayaklarını kaldır su iç bol bol dinlen dedi. Tuzlu ayran içmemem noktasında da uyardı yükselmesinden korkarız dedi.4 aylık hamileyim