Nur5201 Normalde 7+2 olmama rağmen bebek 6+1 çıktı ve kalp atışı duyulmadı doktor kese büyük bebek küçük dedi bu durumu yaşayan var mı 
beyazkalp Nur5201 Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
Mer3459 beyazkalp merhaba uyarı yapmışsınız ama neden uyarıldığımı anlayamadım tredyoldan gecelik resmi paylaştım yasakmı