Sulenn_Kaya Kizlar merhaba bugün tam 8haftalik olduk. Sabah doktora gittim kese ve bebek var kalp atışı yok. Doktor geç döllenme ama 6gun sonra tekrar gel kalp atışı olmazsa kürtaj dedi. Başına gelen var mı, bu haftalarda kalp atışı olmayıp sonra olan var mı ?
Zhrbjts Sulenn_Kaya benim.doktorum 10. Haftaya kadar yolu var demisti beslenmene dikkat et folik asidini al yumurta ceviz protein al
Sulenn_Kaya sltn2686 evet geç döllenme keseyi 6haftalikken gördük, doktor 5hafta uyumlu geç döllenme dedi.
Sulenn_Kaya sltn2686 ama doktorun umutsuz konuşması canımı sıktı, gec dollenmede beklenmiyor mu acaba çünkü ultrasonda küçük çıkıyor zaten
Nur5201 Benim de dün başıma geldi 7+2 olması gerekirken bebek 6+1 ve kalp atışı tok haftaya gel yoksa kürtaj dendi
Sulenn_Kaya Nur5201 haftaya 8+2 oluyor ama sizin doktor daha da erken söylemiş kürtaj diye. İnşallah kalp atışı duyarız da gerek kalmaz
Nzyl 7+4 olması gerekiyor son adet tarihine göre 3 gün önce gittim 6+1 deydi vajinal baktı bebek var evet ama atışını duyamadık ekrandan gösterdi nokta kadar bişey atıyordu🤭Haftaya tekrar gideceğiz duymak için