Tugces27 Akıntının bazen çok olması normal kabul ediliyor ben 32 deyim çok nadir bazen fazla kanlı ya da yeşil felan olmadığı sürece bi sorun yok diye biliyorum ama dr iletişim kurup sorun isterseniz rahat edersiniz