1 anne 2 aynı doğum hikeyesi 🤭
İlk kızım 39+4 de gece 2 de suyumun gelmesiyle başladı 1 saat sonra sancılarım başladı gece 5 gibi iyice sancılarım sıklaştı hastaneye gittik 5 cm açılmayla doğuma alındım sancılar nst derken bi kaç ıkınmayla ilk kızımı 8.47 de kucağıma aldım 2 buçuk yıl oldu
Şimdi ise 6 günlük taze anneyim 24.05.2024 sabah hafif hafif sancım var ama doğum sancısı kesinlikle değil bazen 10 dk sonra bazen 3 saat sonra gelen bi sancı akşam üstü sancılarım gitsin diye bi duş aldım o anlık gitti sanmıştım kızımı uyutup 11 gibi uyudum gece saat 1 ve suyum geldi uyurken o ılıklağa kaltım eşimi uyandırdım kızımı kayınvalideme bırakıp hastaneye geçtik 2 de hastanedeydik 3 cm açılma ve hafif hafif adet sancısı gibi sancı aktif su gelişi yatışım yapıldı sancılarım yavaş yavaş artmaya başladı nst ye gidip yüsüyüş yapıyodum 5 gibi hastanede sıcak duş aldım ve ozman doğum sancısına çevirdi sancılarım bi kaç saat sancıyı yürüyerek ve nefesle geçiştirdin saat 7 buçuk gibi artık doğum yatağına aldılar ve açılmayı sık sık kontrol ediyoşardı ebeler sonra doktor geldi açılmaya bakmaya doğum olmak üzere çatalı kurun dedi gitti doktor çıkar çıkmaz kafasının geldiğini hissttim annem yanımdaydı hemşireleri çağırdı hemn çatalı kurup 1 ıkınmada 25.05.2024 8.34 de kızımı kucağıma aldım 38+ 3 de geldi kızım allah bekleyen herkese güzel doğumlar güzel kavuşmalar yaşatsın inşallah 🫶🏻