Ece_1234 merhaba, ilk bebeğimi 13+5 iken kaybettim ve kalbinin durduğunu 15.ci hafta da öğrendim, ama herhangi bir belirti hissetmemiştim sadece kontrole gitmeden bir kaç gün önce ciddi bir halsizlik ve idrar yaparken ağrım oluyodu bunun üzerine doktorumla görüşüp kontrole gitmiştim, yaklaşık 10 gün önce kaybettiğimi söylemişti doktorum.. Endişelerinizi anlıyorum ama stres yapmayın lütfen, güzel düşünün güzel olsun, bir kaç haftaya hissetmeye başlarsınız sağlıkla kucaklayın 😊